eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń › Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Date: Sat, 13 Feb 2010 11:30:36 +0100
    Organization: Ludzkość
    Lines: 21
    Message-ID: <hl5v0h$nb9$1@news.onet.pl>
    References: <hkjpp9$rbk$1@news.onet.pl> <hl5r76$ni2$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.211.196.173
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266057041 23913 82.211.196.173 (13 Feb 2010 10:30:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 10:30:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20100111 Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hl5r76$ni2$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518282
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-02-13 10:25, P. wrote:
    > XYZ<j...@m...bin> napisał(a):
    >
    >> Czy ktoś jeszcze NIE dostał wyciągu elektronicznego z Eurobanku za
    >> styczeń? Nie wiem, czy już składać kolejną reklamację, czy jeszcze
    >> poczekać kilka dni.
    >
    > Zobacz czy w spamie nie wylądowało, czasem ich maile z wyciągami przez
    > filtry na serwerach nie przechodzą.
    >
    Spoko, zawsze takie rzeczy sprawdzam. Nie tylko mnie nie dochodzi od 3
    miesięcy, a używamy zupełnie innych skrzynek. Ale jak już zaczęli ją
    realizować to wysłali trzy razy za lipiec, ale po pozostałych ani śladu.
    W placówe nic się nie da zrobić, podobno nie mają dostępu do takich
    rzeczy jak odpowiedzi na reklamację. Mogą co najwyżej ją przesłać dalej,
    jak na infolinii. A niektórzy z pracujących na infolinii wydają się nie
    mieć kontaktu ze światem i nie są w stanie zrozumieć prostych rzeczy.
    Wreszcie ostatnio udało mi się złożyć reklamację z żądaniem odpowiedzi
    pisemnej.
    Ostatecznie wyłączę te wyciągi, wymażę e-mail z ich bazy danych i włączę
    ponownie w placówce. Może wtedy zaskoczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1