  • Data: 2010-02-13 10:30:36
    Temat: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-13 10:25, P. wrote:

    > Zobacz czy w spamie nie wylądowało, czasem ich maile z wyciągami przez
    > filtry na serwerach nie przechodzą.

    Spoko, zawsze takie rzeczy sprawdzam. Nie tylko mnie nie dochodzi od 3
    miesięcy, a używamy zupełnie innych skrzynek. Ale jak już zaczęli ją
    realizować to wysłali trzy razy za lipiec, ale po pozostałych ani śladu.
    W placówe nic się nie da zrobić, podobno nie mają dostępu do takich
    rzeczy jak odpowiedzi na reklamację. Mogą co najwyżej ją przesłać dalej,
    jak na infolinii. A niektórzy z pracujących na infolinii wydają się nie
    mieć kontaktu ze światem i nie są w stanie zrozumieć prostych rzeczy.
    Wreszcie ostatnio udało mi się złożyć reklamację z żądaniem odpowiedzi
    pisemnej.
    Ostatecznie wyłączę te wyciągi, wymażę e-mail z ich bazy danych i włączę
    ponownie w placówce. Może wtedy zaskoczy.