eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurobank - wyciąg elektroniczny za styczeńRe: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank - wyciąg elektroniczny za styczeń
    Date: Sat, 13 Feb 2010 12:23:14 +0100
    Organization: Ludzkość
    Lines: 19
    Message-ID: <hl6237$uaq$1@news.onet.pl>
    References: <hkjpp9$rbk$1@news.onet.pl> <hl5r76$ni2$1@inews.gazeta.pl>
    <hl5v0h$nb9$1@news.onet.pl> <m...@k...kojer>
    NNTP-Posting-Host: 82.211.196.173
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266060199 31066 82.211.196.173 (13 Feb 2010 11:23:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 11:23:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20100111 Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <m...@k...kojer>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:518287
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-02-13 12:07, Robert Kois wrote:
    > Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:30:36 +0100, XYZ napisał(a):
    >
    >> Wreszcie ostatnio udało mi się złożyć reklamację z żądaniem odpowiedzi
    >> pisemnej.
    >
    > To akurat jest proste, składasz reklamacje przez sieć a potem przy
    > kontakcie telefonicznym (gdy oni do ciebie dzwonią) odmawiasz poddania się
    > procedurze weryfikacji bo dzwonią z zastrzeżonego numeru i nie ma jak
    > zweryfikować kto pyta. I potem odpowiedź na reklamacje przychodzi pocztą
    > papierową :).
    >
    To zadzwiające. Mnie się to jeszcze nie zdarzyło, a składałem tam
    reklamację co najmniej 5 razy. Do mnie potrafią dzwonić po kilka razy na
    przestrzeni tygodnia, zwłaszcza przed południem, gdy nie mam czasu.
    Chyba, że powinienem wprost powiedzieć, że odmawiam poddania się
    weryfikacji a nie, że nie mam czasu lub w ogóle nie odbierać.
    Zresztą teraz jestem za granicą i nie będę dodatkowo płacił za rozmowę
    ws. ich systemu, który nie potrafi wygenerować co miesiąc wyciągu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1