  • Data: 2010-06-01 21:39:13
    Temat: Re: [Euronet] ciekawostka
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 11:19:57 -0500, witek napisał(a):

    > A cóż ja poradzę na to, że twoje rozumowanie ejst błędne i nie chcesz
    > tego zrozumieć.

    Ja mam świadomość jak to działa i jak banki się cwanie ustawiają, ale
    może przeczytaj jeszcze raz problem jaki przedstawił autor tego wątku.
    Jeżeli płacę bankowi za prowadzenie mojego konta i powierzam mu swoje
    pieniądze, to chyba nie po to, żeby pojawiały się na nim jakieś "nie
    moje" pieniądze. Skoro składam reklamację, aby wyjaśnić sprawę i mieć to
    z głowy, to bank powinien to jak najszybciej wyprostować i tyle. Nie po
    to ktoś płaci za konto, trzyma swoje i "nie swoje" pieniądze na
    nieoprocentowanym rachunku i często płaci za kartę i wypłaty z
    bankomatów, aby bank fundował mu dodatkowe atrakcję w postaci salda
    rachunku, które jest dla klienta zagadką a wręcz kulą u nogi.

    Xenocide