  • Data: 2002-12-12 11:00:50
    Temat: Re: Euronet dla BPH PBK :-)
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Na RORze to się zgodzę, ale jeżeli masz Sez@ma to w BPH PBK jest
    > 10-dniowa Lok@ta oprocentowana (dla większych kwot) korzystniej nawet
    > od e-Maxa. Przynajmniej jeszcze niedawno takie były relacje.

    Ale juz nie sa. eMAX 6,4%, BPH 6,15% - moze troche wiecej bo
    kapitalizacja po 10 dniach.
    Poza tym z eMaxa mam kase w kazdej chwili., A lokata to jednak mrozenie
    pieniedzy.

    > Ja bym pochopnie nie rezygnował z mBanku, zwłaszcza w perspektywie
    > rozszerzenia oferty o konta walutowe, zakup jednostek funduszy
    > inwestycyjnych, ...

    Po co rezygnowac, jezeli jest bezplatne. Ale moze przestane korzystac w
    dotychczasowej formie.

    >Tym bardziej, że koszt posiadania konta może być
    > zerowy, a w BPH PBK trzeba dość słono płacić.

    Ale ma sie wiecej bajerow. W tym mozliwosc WPLATY gotowki

    > Jacek

    MichalL