  • Data: 2012-08-14 10:06:13
    Temat: Re: Euronet ściema ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 09:59, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > by mo e tak (cho ju gdy p acisz w markecie niekoniecznie wiedz czy
    > kupujesz chleb wbochenku czy w p ynie :-) ), ale w bankomacie jednak
    > nie wiedz .

    A czesto "niewinne" zakupy bywaja ciekawie opisane, gdy skasujesz je
    na terminalu obslugujacym obecnie lub w przeszlosci stoisko
    monopolowe. Np. przegladajac online moje platnosci KK czesto widze
    platnosci oznaczone "Lidl monopolowy" i to na spore kwoty. mimo, ze
    nie pamietam kiedy ostatnio jakis alkohol kupowalem :)