    From: :-=wojo=--: <".(jak chcesz napisac usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Euronet się zwija?
    Date: Tue, 18 Jun 2002 22:21:21 +0200

    Sark wrote:

    > Użytkownik ":-=wojo=--:" <".(jak chcesz napisac
    > usun to z adresu)wojo_k"@skrzynka.pl> napisał w
    > wiadomości news:3D0F47B3.54871040@skrzynka.pl...

    > sie zwrocil i zarabial - wiec jak nie generuje to
    > przestawiaja > - to nie placowka
    >
    > Wg mnie to nienormalne jesli znikają z centralnych
    > punktów miasta. tylko niektóre sa przestawiane
    > inne znikają na amen, w sumie przyrost ujemny ....
    > wycofuja sie ?
    >
    > Sark

    Moze sie przenosza w inne rejony? ;) - sezon wakacyjny sie zaczyna ...

    (a w miastach to juz jest nasycenie - a do tego prawie wszedzie da sie
    karta zaplacic - a kazdy na ogol wybiera placowke banku maciezystego jak
    ma gotowke pobrac...)

    Euronety zyja z kasy - wiec pewnie wedruja w rejony nie nasycone...