  • Data: 2002-06-20 15:05:25
    Temat: Re: Euronet się zwija?
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:aeqlna$130$1@news.tpi.pl...
    > poniewaz i Ty i ja i jeszcze chyba ktos zauwazylismy ze bankomaty euronetu
    > znikaja badz zniknely ze stacji BP to moze Britisz Pertolieum
    wypowiedzialo
    > umowe Euronetowi -badz na odwrot)

    Być może...
    W Rzeszowie na stacji BP też był swego czasu, nawet często z niego
    korzystałem, ale... niestety się zmył :-((

    Pewnie na stacjach, gdzie (chyba) w większości można płacić kartą był za
    mały ruch (w bankomatach oczywiście) no i Euronet stwierdził, że są
    nieopłacalne...

    Eeeeehhhhhh, żeby tak zamast likwidować dokładali nowe (na stałe, a nie
    sezonowo) to by było dobrze...

    Pozdrawiam - J.