  • Data: 2002-06-24 14:49:22
    Temat: Re: Euronet się zwija?
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja sądzę, że to jest związane z kosztami. W tej chwili za ustawienie wózka
    > z preclami trzeba płacić ciężką kasę (jak nie właścicielowi obiektu, to
    > urzędowi miasta), a ponieważ łączna ilość bankomatów stale rośnie, więc na
    > euronetowe przypada coraz mniejszy obrót. Biorąc pod uwagę stale rosnące
    > koszty energii elektrycznej i obsługi urządzeń oraz nienasycony apetyt
    > fiskusa, jest całkiem prawdopodobne, że wiele z tych bankomatów nie było w
    > stanie zarobić na siebie i dlatego zostały zlikwidowane. Widząc dookoła jak
> [...]

    Najgorsze jest to, że znikają bankomaty, które stały w naprawdę dogodnych
    punktach, np. w Olsztynie na ul. Dąbrowszczaków/Piłsudskiego (przy "Orbisie") w
    samym centrum miasta. O ile wiem, to nigdzie go nie przestawiono - po prostu
    jest o 1 bankomat "Euronetu" mniej (pozostało raptem 5 - jeśli wierzyć wykazowi
    mBanku).
    Wkurza też to, że mBank nie bardzo dba o aktualizację wykazu tych bankomatów -
    dopiero gdy napisałem do nich maila, że bankomat zniknął i wypadałoby usunąć go
    z wykazu - po kilku dniach zrobiono to. Za to całkiem niedawno widziałem ten
    bankomat (prawie rok po jego kasacji!) w wykazie na stronie innego banku!

    Pozdr.
    PSOLS