eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEuronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)Re: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: s...@s...org
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)
    Date: 13 Jan 2003 15:37:12 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 29
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1042468632 9432 192.168.240.245 (13 Jan 2003 14:37:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jan 2003 14:37:12 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.109.244.29, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221904
    [ ukryj nagłówki ]

    > [... ciach ...]

    Witam!

    Miałem jakieś dwa miesiące temu podobny problem - otóż pędziłem na pociąg
    na centralny w Wawie i chciałem qpić dwa bilety do Krakowa. Powiedziałem pani
    w okienku, że prosze o dwa bilety. Zapłaciłem kartą. Podpisałem kwitek,
    zgrnąłem bilety i popędziliśmy na peron - pociąg miał odjechać za dwie minuty
    i kiedy tylko wpadlismy do pociągu to on ruszył. W pociągu okazało się że pani
    w kasie wystawiła jeden tylko bilet. Ja w pośpiechu nie sprawdziłem.
    W pociągu nie miałem przy sobie gotówki, tylko kartę. Poszedłem do
    konduktora i wyłuściłem mu temat - facet był pozytywanie nastawiony -
    powiedział że w tym wypadku wypisze mi drugi bilet kredytowy bez opłaty za
    brak biletu (czyli tych 100pln). Na kwicie opisał z skrócie sytuację wystawił
    bilet kredytowy na kwotę koszt biletu + koszt zaqpu u konduktora (razem
    83,50zł). Pan na kwicie skreślił tylko termin płatności 7 dni i wpisał 3 dni.
    Poprosił abym to zapłacił i po temacie.
    Zapłaciłem, zrobiłem przelew z mBanku, za 3 dni zadzowniłem do Gniezna,
    podałem numer kwitu. Pani sprawdziła że pieniążki wpłynęły. Podziękowałem i po
    sprawie!
    Wszystko zależy od dobrej woli człowieka? Jeśli konduktor chciałby mnie udu!
    @ć to wypisał by kwit z karą za brak biletu a tak dzięki uprzejmości sprawa
    została załatwiona bezprblemowo! Oby więcej takich ludzi na świecie!!!


    Pozdrawiam, Adam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1