eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiExpander i Skarbiec TFIRe: Expander i Skarbiec TFI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.task.
    gda.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Franz " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Expander i Skarbiec TFI
    Date: Mon, 9 Feb 2004 19:09:58 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <c08lu6$5jh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c08fk9$5a6$1@news.onet.pl> <c08goo$cgm$1@inews.gazeta.pl>
    <c08hk3$605$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa145.pradniki.sdi.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1076353798 5745 172.20.26.243 (9 Feb 2004 19:09:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2004 19:09:58 +0000 (UTC)
    X-User: franzmaurer
    X-Forwarded-For: 193.42.231.52
    X-Remote-IP: pa145.pradniki.sdi.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:284128
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Oj tam sponsorowany od razu....
    Oj tam... wystarczy wyrazy z lierką 'X' policzyć :)

    > Tak duży wpływ powinien być używany w sposób rozważny i odpowiedzialny.
    > Dotyczy to zwłaszcza mediów."
    No więc właśnie...
    Za dużo się obróciłem w światku gazetowo-radiowo-telewizyjnym żeby nadal
    wierzyć że pracują tam sami kryształowi ideowcy dla których najważniejsza
    jest rzetelna informacja...
    Kopanie po kostkach zarówno zarówno w skali korporacyjnej jak i na poziomie
    każdej redakcji to przecież norma... nie ma zmiłuj się... kasa jest kasa...

    > I zaden bank czy instytucja nie moze sie dziwic, ze dziennikarz o niej nie
    > pisze albo bardzo pochlebnie pisze o konkurencji, skoro sama nie stara sie o
    > to i np. nie dostacza materialow

    Dziennikarz jest od tego żeby przecedzić nadesłane press kity, jeżeli robi
    materiał porównawczy dotrzeć do informacji nawet wtedy gdy dział PR milczy.
    Bo spisać z folderu czy papowskiego SIZ to gimnazjalista potrafi...
    Dwa dni przed materiałem Samcika w 'Bilansie' TVN24 był materiał pod
    identycznym tytułem - wypowiadali się przedstawiciele jednej i drugiej firmy,
    jakiś analityk rynku ubezpieczeń etc.
    W TV dało się to zrobić tak aby widz dostał materiał o tym że dwie firmy będą
    ze sobą konkurować i nawet dowiedział się czym :)

    > Jednym slowem mozna pisac i pisac. Ale zapewniam cie, ze nie jest tak jak to
    > na pierwszy rzut oka wyglada.
    Jak facet pisze materiał pod ogólnym hasłem 'doradcy inwestycyjni wyruszają
    na wojnę' gdzie pracowicie od wytłuszczonego tytułu przez wytłuszczony lead
    po ostatni akapit lansuje nazwę praktycznie jednej tylko firmy której "oferta
    nie będzie tak bogata, jak niektórych konkurentów" to wybacz ale to nie jest
    ani "pijar" ani dziennikarstwo...
    Dobrze wiesz że takie teksty ujęte w dyskretne ramki i udające fragment
    strony dziennika/tygodnika kosztują kilka-kilkanaście tysięcy złotych...

    To jest albo głupota i nierzetelność albo... korupcja.
    Znając paru tzw. "dziennikarzy" motoryzacyjnych przemieszczających się co
    parę miesięcy nowym samochodem 'do testów' albo paru "muzycznych"
    odpowiedzialnych za playlisty głupotę i nierzetelność wykluczam...

    Pewnie kiedyś czytałeś ale może zerknij jeszcze raz do artykułu Dominiki
    Wielowieyskiej "Korupcja czwartej władzy" z GW (31.03.2000)
    --
    Franz

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1