  • Data: 2004-10-13 14:03:56
    Temat: Re: Expander rozwija sie
    Od: "Sebastian Sokołowski" <s...@n...bauer.pl> szukaj wiadomości tego autora

    :) gratuluje reklamy ... jednak z wlasnych doswiadczeni (i nie tylko
    wlasnych) powiem ze jakos obslugi
    Expandera pozostawia wiele do zyczenia...
    moze to zalezy od osoby prowadzacej nasza sprawe ale ja w osobiscie trafilem
    na takiego Pana ktory swoja
    niekompetencja potrafil przebic wszystkie dotad znane mi przyklady.
    nie chce mi sie opisywac glupot jakie wyczynial ale dopiero interwencja u
    dyrektora oddzialu i zmiana osoby
    ktora tym sie zajmowala wogole doprowadzila do tego ze cos sie zaczelo
    dziac.
    ogolnie :) fajne sa pierwsze spotkania i wogole duzo sie mozna dowiedziec
    ale osobiscie nie powierzyl bym wiecej
    tej firmie nic do zalatwienia

    pozdrawiam

    Bastian