  • Data: 2002-01-16 16:17:26
    Temat: Re: FAQ grupy w telewizji.
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a23vd5$s2h$1@news.tpi.pl...

    > Wypada tylko miec nadzieje, ze tak naprawde nie
    jest. Niestety ukrywanie
    > takich informacji, swiadome czy tez niesiwadome,
    moze sprawic duze klopoty
    > niektorym osobom [pisalem o takim przypadku
    kilka dni temu].
    > Dodam, ze odnioslem wrazenie jakby wypowiadajac
    te slowa Wojtek sie przez
    > chwile zajaknal. Nie wiem o czym wtedy myslal,
    ale ja to skojarzylem z tym,
    > ze wie o tym, ze nie wszedzie da sie ta karta
    zaplacic...

    :-))) też to zauwazyłem .... mial swiadomość że
    "blądzi" .... ale uległ konwencji programu,
    wypowiadania sie, narzuconej troche przez
    prowadzących, czego nie można jednak powiedzieć o
    przedstawicielu Fortisa

    Sark
    p.s. dlaczego w twich postach nie ma już linka do
    faq ?