  • Data: 2022-10-16 19:54:12
    Temat: Re: FAQ kredytowy na FB
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-10-16 o 19:38, _Master_ pisze:
    > Jeśli jesteś z tych ułomnych co nie potrafią słuchać przy stole i
    > wymagają żeby wszyscy migali to możesz zmienić stolik.
    >
    > Wyświetlanie sobie nie przeczytanych jest tylko Twoją fanaberią.
    >
    > Wszyscy normalni potrafią przeczytać drzewo odpowiedzi.

    Nie chodzi o wyświetlanie zawsze tylko nieprzeczytanych.
    No widzisz, może ty czytasz dwie grupy na krzyż i aktualne nieprzeczytane
    się wyświetlają na końcu (na dole), to wtedy tak jak w tym wątku widzę
    kto-komu odpowiada nawet bez wrotki. Ale jak ktoś zechce w ten debilny
    sposób skomentować posta sprzed kilku dni czy miesięcy, to muszę
    przewijać myszką, żeby zobaczyć drzewko i komu debil odpisuje. A jak
    odpisuje kilku, to muszę się naprzewijać i szkoda na to czasu.

    Jestem z natury dość leniwy i jak mi jakaś strona mówi, że nie wyświetli
    filmu,
    bo mam włączonego adbloka, to rezygnuję z obejrzenia. Czasem jak jest
    skopane
    coś z grafiką (też przez reklamy albo video) to nie zobaczę, bo się nie
    wyświetla.

    Więc niestety ale Twoja konfederacyjna światła myśl zostanie
    oznaczona jako przeczytana bez jakiegokolwiek kontaktu z nią.
    Twoja strata.