    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: FM Bank udostępnia adresy e-mail
    Date: Fri, 26 Mar 2010 13:11:31 +0100

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Nie może.
    > Waldemarów Piotrowskich jest w Polsce sporo. Nam podstawie samemgo
    > imienia i nazwiska nie jestes w stanie zidentyfikowac osoby.
    > Gdyby bylo w...@f...pl to wtedy podpada
    > pod ochrone danych osobowych

    Ochrona danych to jedno i nie bede wnikal, bo mnie to lekko mierzi
    w obecnym ksztalcie (w ktorym np. mozna pokazywac osobe oraz podawac jej
    imie i nazwisko tak dlugo, jak dlugo nie oskarzamy jej o przestepstwo).

    Natomiast chyba zdecydowanie powazniejsza sprawa jest, a przynajmniej
    powinna byc, tajemnica bankowa, ktora w tym przypadku bank potraktowal
    sobie IMHO dosc dowolnie. Na podstawie adresu email, niezaleznie od tego
    czy zawiera imie i nazwisko, bardzo czesto mozna bardzo latwo
    zidentyfikowac osobe.
    --
    Krzysztof Halasa