  • Data: 2010-12-01 23:32:40
    Temat: Re: FM bank blokada na 7 złotych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@g...pl> id6e45$i8c$...@i...gazeta.pl

    > Za samo posiadanie lokat nie pobierają opłat, a przecież codzienna
    > kapitalizacja to znacznie więcej pracy niż przy nieużywanym ROR-ze.
    > Może by tak za każdą lokatkę następne 7 zł miesięcznie?

    Skoro kapitalizacja dzienna, więc może 7 złotych dziennie...
    Zdrowy na umyśle nie zapłaci ani 7 miesięcznie, ani 7 dziennie. :)

    Chory umysłowo (czyli psychicznie? -- czyli z chorą duszą,
    na przykład chory na duszność? -- to ja!!! mam astmę) musi
    zapłacić i 7 złotych miesięcznie, i 7 złotych dziennie...

    Ja, do swej choroby dusznej, mam dodatkową -- nerwową. :)

    Wprawdzie działającą [kojąco] na nerwy witaminę PP już mam
    (i jej zażywam -- rzecz jasna) ale stan moich bioder jest
    nadal zły... Albo inaczej -- korzystając z poprawy mego
    stanu zdrowia nerwowego ;) dokonałem zamiany miejsc
    przebywania starej pralki i pralki nowej. Stara pralka
    już fiksuje zupełnie :) i nie nadaje się (bez reperacji)
    do używania...

    Pogorszenie stanu nerwów ;) (spowodowane roszadą pralek) odsuwa
    w czasie ;) (jak to czas zależy od stanu zdrowia) możliwość wymiany
    opon w samochodzie, zaś to odsunięcie przeszkadza skutecznie
    w odwiedzeniu nieodpowiedzialnych bankierek w ich miejscu ,,pracy''...

    -=-

    Po raz pierwszy od dawna -- choroby są szybsze ode mnie.

    Targanie pralki unieruchomiło mnie na kilka tygodni. :)
    Gdybym targał o jeden raz mniej, unieruchomienia by nie było. :)
    (jak i świadomości tego, że mam spore kłopoty z nerwami)

    A teraz kłopoty z biodrami prowadzą do problemów z oponami
    niemózgowymi... Zaś te problemy mogą doprowadzić do wypadku
    samochodowego... Lub do zapłacenia nie tylko 7 złotych, ale
    i 20 za monit, iluś za sprawę sądową i kolejnych -- za
    poczynania komornicze... ;)

    -=-

    Przesada? Otóż FCE (bank forda) wysyła informację do BIKu,
    gdyż brakuje mu 15 groszy naliczonych odsetek oraz niecałych
    19 złotych (18 złotych i 35 groszy) kapitału... Nie dzwoni, nie
    pyta o powód zalegania, nie proponuje rozwiązania problemu, ale...
    Wysyła cichcem info do BIKu! Niespełna 19 złotych zalegania
    w zestawieniu z 36 tysiącami do spłacenia -- z czego ponad
    20 tałzenów zostało spłaconych...

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395