  • Data: 2010-03-13 15:01:22
    Temat: Re: FM bank - falstart
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MarekZ" hmmf1d$mvo$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > A ile dni powinien już działać bank, aby można tam było pójść nie narażając
    > się na zarzut bycia głupkiem?

    Regulują to specjalne ustawy -- 3 dni, 4 godziny i 17 minut.

    > Załóżmy, że przez pięćdziesiąt pierwszych dni nikt tam nie pójdzie. Czy w
    > 51. dniu wszystko już będzie okej?

    Przez 50 dni oprocentowanie depozytów na poziomie 0% a kredytów -- 100%?
    A tak nagle 51 dnia mamy odpowiednio 5% i 20%? Wątpię w to, aby tak się stało... ;)

    -=-

    Albo inaczej -- głupek chadza do nowego banku a mądry do Providenta. :)
    A nie... To Provident chadza do klienta... ;) (aby zobaczyć naocznie,
    czy w razie czego ;) można coś klientowi zabrać?)

    Dla mnie FM ma wadę -- nie widzę swoich lokat w FM przez szybkę swojego monitora. :)
    (więc nie wiem, czy dobrze im w nowym lokum)

    I ma zaletę -- ale tylko dla mnie. Zaletę tę widzę po przeczytaniu
    jego regulaminów i umów. :) Na moje oko FM ,,nie kręci'' na wzór
    innych banków i quasi-banków. :) Ale może po prostu starzeję się
    i nie dostrzegam haczyków. :)

    Szansa na to, że FM upadnie, zanim dożyje 51 dnia,
    kiedy to do niego przybędą ludzie mądrzy, jest mała. :)

    IMO jest odwrotnie -- mądry idzie do nowego banku lub do bardzo starego.
    Nowe banki zwykle lepiej traktują klientów niż banki stare.
    A te bardzo stare zazwyczaj są mocne. :)

    Fundusz (wiadomy) gwarantuje, więc ryzyko dla klienta małe,
    W razie kłopotów można zabrać cały szmal wraz z odsetkami,
    więc potrzeba nagłego krachu, a ten raczej w pierwszych
    50 dniach nie następuje nigdy. :)

    Zna ktoś bank, który upadł w swych pierwszych 50 dniach?
    Upadały raczej później. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'