  • Data: 2010-03-14 14:59:27
    Temat: Re: FM bank, szczególy.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <g...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > Podgląd jest. Pewnie się jednak da założyc z roru, tylko na razie nie wiem jak.

    Podgląd via net? U mnie nie ma. I to są smutki startu przedwczesnego!
    Najpierw należało dopracować ofertę, a dopiero później otwierać placówki.
    Ale to nie jest mój bank.

    No i po co lokaty, skoro można je zrywać bez tracenia odsetek?
    (a takie nietracenie odsetek jest najwyraźniej wynikiem umyślnej
    działalności, nie skutkiem ubocznym, czyli czyimś przeoczeniem)

    Nie lepiej dać konto z odsetkami, na dodatek kapitalizowanymi codziennie?
    Opracowany ROR z takimiż subRORami -- z kapitalizacją dzienną.

    -=-

    Oprocentowane RORy są dla ludzi świadomych i pracowitych.
    Lokaty są dla leniwych i gnuśnych, lecz łakomych. Gnuśny
    nie zabierze pieniędzy, choćby były mu potrzebne -- bo
    to ,,męczy''. Ale wrzuci je na lokatę, bo to daje zysk. :)

    A pieniądz powinien z jednej strony dać zysk przez samo leżenie,
    zaś z drugiej być stale pod ręką. A stale pod ręką jest tylko
    wtedy, gdy go można w każdej chwili puścić w obieg bez wysiłku
    związanego z udaniem się do placówki banku.

    I najwyraźniej w Polsce nie ma dobrych ofert. Alior blokuje nocą
    połowę środków, przez co nie można zlecić przelewu, na dodatek ;)
    daje niskie oprocentowanie.

    Eurobank nie pozwala na bezpłatne przelewanie z oszczędnościowych na zewnątrz.

    A mBank pozwala tylko na jeden w miesiącu bezpłatny przelew z eMax+ gdziekolwiek.

    Polbank nie daje praktycznie możliwości przelewania via net.

    Dlaczego nikt nie da po prostu oferty:

    -- dowolna liczba RORów z kapitalizacją dzienną na
    poziomie średniego krajowego oprocentowania
    z możliwością wielokrotnego przelewania
    bezpłatnego na zewnątrz banku, do Polski
    -- wszystkie operacje (poza gotówkowymi) via net
    -- wszystko bezpłatnie (poza przelewami za granicę Polski)
    -- karta debetowa do co najmniej jednego takiego RORu
    -- karty kredytowe za darmo, z możliwością jakiegoś
    gratyfikowania

    Dlatego, że tacy są klienci. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'