  • Data: 2010-03-15 07:42:48
    Temat: Re: FM bank, szczególy.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:hnk1r1$m1r$1@inews.gazeta.pl...

    > "Krzysztof" hnj4ua$2449$...@n...ipartners.pl

    > Chodzi o 100 złotych? MZ bardzo nieładnie ze strony FM.
    > Nadal trudno mi określić, co z odsetkami.

    Zasada jak w Meritum, tylko FM potraca 100zl a Meritum 50zl od
    kapitalu=kapital pocz.+skapitalizowane odsetki, ale nie wiecej niz narosle
    odsetki. Odsetki sie kapitalizuja.
    Dotyczy to lokat zalozonych po 13.03. Wszystko jest jasne co dzieje sie z
    odsetkami, przy krotkim utrzymaniu lokaty wychodzisz na 0zl, jak trzymasz
    dlugo, to po odjeciu 100zl cos tam pozostanie.