  • Data: 2010-03-10 20:00:17
    Temat: Re: FM --> samowylogowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "pyrtek" hn8r2v$4ke$...@n...onet.pl

    : No to wyjaśnię trochę więcej. Żaden ze mnie "hakjer", ale "tcpdump" na

    Chyba morsem. ;)

    : routerze potrafię wystukać. Nie chcę się wymądrzać, piszę to, co mi się wydaje.

    :)

    : W przypadku łączenia się z AP "bez zabezpieczeń" dane od Twojego
    : komputera do AP i z powrotem są nieszyfrowane. Komputer z lepszą kartą
    : Wifi w pobliżu, z odpowiednim softem zrobi sobie kopię wszystkiego co
    : wysyłasz i odbierasz.

    Zawsze można!!! :) I co mu po tej kopii?
    Będzie ją kruszył o coś na czyimś torsie? ;)

    : Jeśli łączysz się z siecią zabezpieczoną, czyli w poł. szyfrowanym, to
    : to samo może zrobić operator tego AP-ka.

    :) I co mu z tego przybędzie? :)

    : Strony banków i parę innych są szyfrowane (dokładniej: inf. w obie
    : strony jest przekazywana jako szyfrowana), na szczęście.

    :)

    : Jednak nie wszystkie konta pocztowe.

    Nie wszystkie. :)

    : Tamtędy się to zaczyna. Podgląda
    : się pocztę.

    Po co?!?!? Najlepiej uczynią [włamywacze],
    jak odczytają to, co ślę na Usenet. ;)

    : Podsuwa się klientowi trojana z keylogerem jako mejl od
    : zaufanej, znanej mu osoby.

    Ja nie mam/znam takich osób. :)

    : Potem np. przechwytuje konto Allegro...

    Cholera... A czułem, że tak będzie... Kupuje tam własnie RAMKi...
    Sądzisz, że przyjdą zarażone jakimiś klaczami?... ;)

    : Art. 267 KK przeczytaj sobie sam.

    Gdy zaczyna się coś ciekawego, urywasz i mówisz, że do tej pory
    to był tylko trial czy inne demo... Tak nie można!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'