  • Data: 2010-03-10 22:01:22
    Temat: Re: FM --> samowylogowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MarcinF" hn8udt$h0o$...@n...news.neostrada.pl

    > po pierwsze nawet samo podsluchiwanie wifi jest latwiejsze od podsluchiwania
    > adsl, po drugie hotspot moze byc ogolnodostepny wlasnie po to by wabic
    > potencjalne ofiary

    Też uważam, że to podejrzane -- ktoś tak sobie udostępni dostęp?
    Skieruję sprawę do prokuratury -- posiedzą sobie w mamrze kilka latek!! ;)

    -=-

    Właśnie odkryłem, że mnie okradli w Auchan. Cena czytnikowa -- 6.99
    a na paragonie jest 8.99 i tak dla dwóch (sic!) koszul... Aż 4 złote
    w plecy! Cały zysk emerycki!! (bo w poniedziałek udawałem emeryta
    z emerycką skarbonką i kupiłem w Auchan za niemal 80 złotych, z czego
    10 zapłaciłem skarbonką...)

    Na dodatek chyba ktoś ;) rezolutny wywalił rozładowane akumulatorki
    Eneloopy, myśląc, iż to zużyte bateryjki'' alkaliczne...

    Qreaux!! To ja kupuję po 7 złotych najlepsze akumulatorki świata, aby
    ktoś inny je wywalił do śmietnika, sądząc, iż to zwykłe ,,baterie''...
    Na dodatek w miejsce akumulatorków wstawiono baterie cynkowo-węglowe...
    To już drugi przypadek wywalenia dobrych (tym razem nowiuteńkich!)
    akumulatorków...

    Oj... Drogo płacę za swoją wiarę w myślenie człowieka!

    I już wiem, dlaczego warto było napisać na bielutkich (po to ponoć są
    białe!) akumulatorkach, wielkimi literami -- NIE WYRZUCAĆ! AKUMULATORKI!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'