    From: "Loser" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: FUTRA.Wyniki Gratulki Marzena i Sys nieustajace
    Date: Thu, 9 Sep 2010 15:19:27 +0000 (UTC)

    Ciao

    Nie pekam i typuje

    Musze probowac jakos ten "brąz obronic" , a poza tym moze jedyna szansa na 3-
    cyfrowke w moim wykonaniu (marna, bo marna, ale choc jakas)

    A z problemami technicznymi to pare razy pisalem:

    - wysylam z Usenetu,

    - tam trzeba byc zalogowanym na poczcie (@gazeta.pl),

    - normalnie to a/ loguje sie na poczcie, b/ wchodze na usenet, c/ wpisuje
    typ/zmiane d/ wysylam

    - trwa to 1.5-2, a czasem 3 minuty

    Czasem niestety (i chgw kiedy i dlaczego) - jak dochodze do usenetu bedac juz
    zalogowanym i chce wpisac typ to "kaze mi" sie zalogowac (a juz jestem)

    Wtedy loguje sie znow, a niestety zazwyczaj i znow, i znow (rekord to chyba 7
    razy) az moge wyslac

    Zdarzaja sie sekundowe opoznienia (raz bylo jeszcze gorzej to nawet nie
    probowalem wysylac)

    Tak "aby zorientowac sie", wpisac i wyslac to zazwyczaj "styka" mi czas w
    trakcie sniadania a przed wyjsciem do roboty i robie to na szybko w czasie
    0745-0800.

    Czasem nie starcza :-(

    Do tego czasem tez : -restart neta (przedostatnio), dzis ciut "zaciecie
    przygotowan sniadaniowych",czy tez zawieszenia kompa, ale to pewnie zdarza
    sie wiekszosci.

    Proponowalem aby te "sekundowe " spoznialskie z jakas drobna kara zaliczac,
    ale jakos nie spotkalo sie z entuzjazmem

    Trodno

    Moze obronie brąz, a mooooze ta 3-cyfrowka jakos??

    Ale zero realnych szans na wbicie sie gdzies pomiedzy Was

    Powodzenia dla obojga liderow

    Pozdrowko

    Loser