  • Data: 2010-12-17 20:18:47
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
    Od: "Loser" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciao

    Po pierwsze primo - wielkie podziewkowania dla Asz-a za bezbledne prowadzenie
    konkursu

    po drugie secundo - tym razem oficjalne gratulki dla Sysa29 i Archanioła za
    zwyciestwo i 3-cyfrowki

    po trzecie tertio -gratulki dla Kroovki za braz

    Po czwarte quatro - cos trzeba zrobic z regulaminem albo czyms , albo walka
    ograniczmy tylko do pozostalych miejsc

    Bo WSZYSTKIE EDYCJE 2010 R WYGRAL SYS:

    a pozostali troche sie co najwyzej "rotowali":

    a/ FW20H10

    KLASYFIKACJA KONCOWA

    sys29 77
    marzena 61
    Archangell 60
    ===================
    ASz 57
    kc 50
    RySZARd 45
    Loser 45

    b/ FW20M10

    sys29 94
    Loser 62
    Archangell 53
    ============
    marzena 48
    Darek 48
    ASz 47

    c/ FW20U10

    sys29 119
    marzena 115
    Loser 102
    ====================
    kroovka 88
    ASz 84
    Archangell 66

    d/ patrz nizej

    Po piate quinto (czy jak tam)- GDZIE JEST MARZENA??

    Moim zdaniem najpowaznijeszy kandydat(ta) do zdetronizowania (pojedynczego,
    bo calosciowego nikt nie ma szans chyba) Sys-a.

    Brak Marzeny zreszta troche mnie zdemobilizowal

    Po szoste-moze kiedys te moje drobne sugestie zmian w regulaminie zostana
    uwzglednione (??)

    Pozdrowko

    Loser

    +

    =
    > Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
    > +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
    > W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o
    > zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
    > Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
    > musi byc widoczny na grupie.
    >
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.wgpw&tid=11420952