  • Data: 2010-02-25 16:59:38
    Temat: Re: FUTRA.Wyniki za 25-02-2010
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciao

    Przy mojej koncepcji regulaminu -zglaszanej jakies 7-8 lat temu- kto wie czy
    nie ja bylbym liderem :-)

    A proponowalem (i nadal uwazam koncepcje za sluszna), ze duzo wieksza wartosc
    trafnego typu

    a/ przed zamknieciem Stanow,

    a tez

    b/ przed Azja

    (a jakby ktos typowal jeszcze przed zamknieciem danego dnia to tym
    bardziej !!!)

    Ale trudniejsze dla organizatorow i "jakos sie nie przyjelo" :-(

    Co najwyzej mam "moralna satysfakcje" czasem

    A nick- przyzwyczailem sie od parunastu lat :-)

    Pozdrowko

    Loser