  • Data: 2011-03-28 08:06:16
    Temat: Re: Farbowana lisia skorka
    Od: "NKAB -" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek <s...@n...cpam> napisał(a):

    > - Na czym polegałby radykalizm Zyty Gilowskiej?
    >
    > - Obywatele powinni mieć wybór nie tylko w sprawie "gdzie odkładać swoje
    > pieniądze na emerytury", ale także "jak te pieniądze odkładać".
    >
    > - To co rząd powinien zrobić?
    >
    > - Nie obrażać ludzkiej inteligencji. Jeśli rząd uważa, że obcinkowanie OFE
    > jest dobre dla przyszłych emerytur, to czemu całkiem OFE nie likwiduje?
    > Wtedy przecież te niby dobre skutki byłyby jeszcze lepsze, prawda?
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/gilowska-ob
    ywatele-zostali-
    potraktowan
    > i-jak-stado-,1,4223627,wiadomosc.html
    >
    > Jaka szkoda ze Pani ZG pełniąc funkcję z ramienia PIS wcześniej nie doszła
    > do takich wniosków ;)

    Mnie się wydaje, że Zyta nie wytrzymała z powodu braku odpowiedniego
    rozumiejącego problemy partnera i odeszła z PIS.
    Jeśli chodzi o księgowych, dobrych ksiegowych, to są to ludzie,
    z racji zawodu, bardzo uczciwi.
    Zły księgowy kombinuje: jak tu naród zrobić w konia.
    Wiemy wszyscy o kim mowa.

    Andrzej.