    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Fatso dupę mi uratowałeś
    Date: Fri, 23 Jan 2009 11:02:11 +0000

    jacek wrote:
    > A tak w ogole nie wiem czy dzisiaj jakakolwiek waluta jest wyznacznikiem
    > jakiejkolwiek wartosci w dluzszym czasie. Proponuje wrocic do standardu zlota
    > lub czegos nowego podobnego ot chocby roboczogodziny, dniowki niewolnika ;)

    jacku, ja proponuje wrocic do malej sztuki, jako stalego wyznacznika
    wartosci.
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=280301313775

    Powyzej jest maly stateczek zrobiony ze srebra Ag .985 czyli b.wysokiej
    proby, zloconego. Wart na pewno te 100 funciakow
    bo ciezki i piekny, bedzie trzymal wartosc. Problemem jest Zyd, ktory
    mnie wyr..l. Bylismy z zona wczoraj odebrac osobiscie
    bo i oszczedzam 10 funciakow i pokazac jej kawalek Londynu moglem noca(
    w dzien sie placi ?10- za sam wjazd do centrum).
    Otoz Zyd jest w Australii, na pogrzebie a stary Zyd, jego tatus,
    wystawil portierowi do odebrania stateczek bez pieknej drewnianej
    podstawki. Pewnie jakies fajne drewno cedrowe i stary Zyd, wiadomo,
    chcial frajera oszwabic(to jew somebody- brzydkie okreslenie angielskie).
    Mam nadzieje ze mlody Zyd mi deske odesle, wszak sam stateczek byl
    zapakowany w koperte jaka przyszla z muzeum w Jerozolimie
    a sam Zyd sie nazywa Gestetner. Kiedys znana tu firma Gestetner & Wolf,
    drukarki, tonery itp. Tam gdzie Zyd mieszka to sa mieszkania po
    5 mln funtow, widzialem na ogloszeniu, ale widocznie ida ciezkie czasy i
    Zyd nawet stu-funtowka dzis nie pogardzi.

    A tak bylo pol roku temu pieknie gdy Damien Hirst, artysta, sprzedawal
    zlocone swinie w koronie, zanurzone w formalinie, po 1 mln dolarow!
    Sic transic Gloria Mundi.

    fatso