  • Data: 2012-10-23 19:42:46
    Temat: Re: Fikcyjne limity dla transakcji zbliżeniowych
    Od: mmk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 października 2012 18:13:13 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:
    > Jednoczesnie widac, ze terminal komunikuj sie z bankiem - nie zakupi
    > sie biletow na pusta karte prepaid np.

    Skąd taka pewność? Sam się nad tym zastanawiam, czy te biletomaty działają online,
    czy offline. Co do pustej karty prepaid, rozumiem, że sprawdzałeś to
    organoleptycznie? Tyle, że odmowa transakcji może wynikać z ustawień samego
    biletomatu, który takich kart w ogóle nie obsługuje, podobnie jak "z
    definicji" odrzuca STYKOWE transakcje kartami Maestro:
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,10095050,Dl
    aczego_w_biletomatach_nie_mozna_placic_karta_Maestro
    .html

    > Ciekawe czy umozliwia
    > zdebetowanie konta ze stanem zerowym bez limitu debetowego?

    Jest to możliwe - pisze o takim przypadku Matt w tym wątku:
    https://groups.google.com/forum/?fromgroups=#!starre
    d/pl.biznes.banki/-4p2WGho3bg

    Jak dla mnie, świadczy to "offlajnowości" tych transakcji... Pisałem w tej sprawie do
    pana Samcika, obiecał, że będzie to wyjaśniał w Mennicy Polskiej (operator
    biletomatów UrbanCard we Wrocławiu).