  • Data: 2012-10-24 09:38:01
    Temat: Re: Fikcyjne limity dla transakcji zbliżeniowych
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 09:07, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

    > A w czym problem, by transakcje oflajnowe były zapisywane w cipie, nawet
    > bezstykowo?
    > ... a przy onlajnie tylko by się synchronizował z bankiem.

    No wlasnie jak zaprogramowc sobie chipa poprzez interfejs banku?
    Nie widze za bardzo mozliwosci wpisania np. limitu 50 zl na dobe w
    ustawieniach karty, ktory to parametr zostalby przekazany do chipa i
    tam zapisany dla transakcji offline. Najwyzej do centow
    rozliczeniowych akceptantow jako limit. Jedyna mozliwosc wg mnie to
    podac taki parametr zamawiajac karte i otrzymac ja z wpisanymi na
    stale parametrami.Chociaz tez nie wiem...prepaidy chyba zawsze
    korzystaja z online? Stad wg mnie najprostsze i najskuteczniejsze
    podpiecie chipa bezstykowego jako prepaida korzystajacego z "wlasnych"
    srodkow. A do offline chyba tylko bankomaty moglyby nadpisac w chipie
    wartosc dostepnych w nim srodkow - o ile chipy przyjmuja takie
    ingerencje ( zmiane kodu pin jakos przyjmuja)- no i mozna by to
    zapewne zhackowac , "zasilajac" chipy w specjalnej maszyne (przy
    niskich maksymalnych limitach byloby to zapewne nieoplacalne).