  • Data: 2012-10-24 09:43:24
    Temat: Re: Fikcyjne limity dla transakcji zbliżeniowych
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 09:28, Piotr Gałka <p...@C...pl> wrote:

    > Mógłby wtedy powstać debet, a o ile dobrze zrozumiałem chodziło o to aby nie
    > mógł.
    > P.G.

    Miedzy innymi o to.
    W chipie powinna byc mozliwosc sztywnego ustawienia kwoty ktora jest
    zadeklarowana przez wlasciciela karty do transakcji bezstykowych.
    Subkonto blokowaloby kwote pod te platnosci zapobiegajac korzystaniu z
    platnosci bezstykowych gdy wyczerpia sie srodki, ktore na nie
    przeznaczylismy, niezaleznie od stanu konta glownego czy limitu na KK.