  • Data: 2002-09-02 15:42:15
    Temat: Re: Firma Grosz
    Od: "zibi" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:akvv5f$jrg$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "zibi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To też o czymś świadczy :-))
    > A może podasz trochę szczegółów ich działalności i wtedy będzie można coś
    > wywnioskować ...
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    Witam

    Firma udziela kredytów na kupno mieszkania, remonty itd.Warunki są dosyc
    korzystne i co najwazniejsze nie jest wymagane zabezpieczenie np w postaci
    poreczenia (o co trudno w dzisiejszych czasach).Moi rodzice są
    zainteresowani ich
    ofertą(są na emeryturze) lecz ja mam pewne wątpliwosci.System ich opiera sie
    na grupach których członkami są
    osoby przystepujace do programu (kredytobiorcy) a srodki przyznawane są w
    procesie asygnacji(tak jest napisane w umowie) i wtym tkwi problem. W umowie
    nie jest oznaczony jasno termin otrzymania pieniedzy natomiast określaja
    precyzyjnie termin pierwszej raty :w nastepnym miesiacu po przyjeciu do
    grupy co nie jest równoznaczne z przyznaniem srodków pieniężnych które są
    przyznawane kolejno członkom grupy w procesie asygnacji tak długo aż wszyscy
    te pieniadze otrzymają.Państwo z firmy "Grosz" twierdzą że w praktyce jest
    to okres do 3 tygodni od momentu podpisania umowy(pytałem w trzech
    oddziałach tej firmy) i
    że wszyscy ich klienci są zadowoleni.
    Może trochę namotałem ale tak to mniej wiecej wygląda.
    Pytam bo może akurat jest to firma w uczciwa i może któś z grupowiczów
    korzystał z ich usług lub słyszał cos na ten temat.
    Wiem że oddziały tej firmy są min.w Poznaniu,Gnieźnie,Śremie,Chorzowie.

    pzdr
    Zibi