    From: "B@ton" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Forex w mBanku?
    Date: Fri, 13 Feb 2004 08:56:47 +0100

    news:c0h1om$1k3$14@news.onet.pl...
    > Sugerujesz,że summa summarum wszystko stracę ;-) ? Niewykluczone, ale to
    > będzie to co już zarobiłam, więc mogę co najwyżej wyjść na zero. Więc
    > się bawię ;-)

    To jest taka zasada na rynku kapitalowym. Nowicjusze w 99% w poczatkowym
    okresie osiagaja olbrzymie zyski i to ich gubi. Staja sie zbyt pewni siebie,
    ryzykuja zbyt duzo i w efekcie bankrutuja... Po pewnym czasie jednak znow
    wracaja na rynek. Historia uczy ze zawodowcem stajemy sie po trzykrotnym
    bankructwie ;-) Oczywiscie zle Ci nie zycze, ale nie ekscytuj sie zbytnio
    zyskami, jak rowniez nie martw sie stratami. Najwazniejsza jest chlodna
    kalkulacja. Emocje gubia ludzi...

    pozdrawiam

    Baton