eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis Bank - wasza opiniaRe: Fortis Bank - wasza opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Adam_mb" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis Bank - wasza opinia
    Date: Tue, 1 Apr 2003 10:10:09 +0000 (UTC)
    Organization: My Company
    Lines: 31
    Message-ID: <X...@1...110.122.83>
    References: <b60t0l$25u$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@l...mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: sc131.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1049191809 16354 80.55.80.131 (1 Apr 2003 10:10:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Apr 2003 10:10:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/5.04.25
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:234163
    [ ukryj nagłówki ]

    > VC dla Amry - to jedyna duza "wpadka" Fortisa jaka pamietam ;)

    Mnie zamykali konto od wrzesnia do stycznia, pobierajac nieslusznie prowizje
    za ten okres, i nawet nie chcieli ich potem zwrocic. Dopiero, jak sie debet
    zrobil, to przyszlo od nich pismo, ze mam debet - po 100 dniach od zlozenia
    dyspozycji zamkniecia konta... (niezly bajzel)

    Ich system kart byl jakis taki bardziej awaryjny, niz inne (mbank czy wbk), w
    kazdym razie placac/wyplacajac fortisem zawsze sie zastanawialem, czy tym
    razem przejdzie.

    Wiele spraw zalatwia sie w ten sposob, ze trzeba samemu pisac wnioski na
    kartkach papieru (na te same operacje w lukasie, np. zmiane adresu, maja
    gotowe opcje w kompach i trwa to nieporownanie szybciej - tylko sklada sie
    podpis).

    Obsluga e-pakietu w oddziale wygladala tak, ze najpierw pani twierdzila, ze
    mam to zalatwic przez internet, gdy jej mowilem, ze w oddziale - ona, ze
    przez telefon, gdy jej powtarzalem, ze dzwonilem i ze jednak tutaj - w koncu
    z laska zgadzala sie obsluzyc. Jesli operacja byla platna, dowiadywalem sie o
    tym na koniec, z czego tez glupie i smieszne sytuacje powstawaly ;)
    Troche taka rozmowa z obrazonymi ksiezniczkami z taniego butiku ;)

    Zaleta fortisa jest nizszy poziom formalizmu, wiec jest mozliwosc dogadania
    sie w kwestiach np. kredytu w koncie itp. /pewnie z braku formalizmu wynika
    tez ow bajzel, jaki doswiadczylem przy zamykaniu konta/.

    --
    <xml-sig>
    Adam
    </xml-sig>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1