    From: "Adam_mb" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis Bank - wasza opinia
    Date: Tue, 1 Apr 2003 10:10:09 +0000 (UTC)

    > VC dla Amry - to jedyna duza "wpadka" Fortisa jaka pamietam ;)

    Mnie zamykali konto od wrzesnia do stycznia, pobierajac nieslusznie prowizje
    za ten okres, i nawet nie chcieli ich potem zwrocic. Dopiero, jak sie debet
    zrobil, to przyszlo od nich pismo, ze mam debet - po 100 dniach od zlozenia
    dyspozycji zamkniecia konta... (niezly bajzel)

    Ich system kart byl jakis taki bardziej awaryjny, niz inne (mbank czy wbk), w
    kazdym razie placac/wyplacajac fortisem zawsze sie zastanawialem, czy tym
    razem przejdzie.

    Wiele spraw zalatwia sie w ten sposob, ze trzeba samemu pisac wnioski na
    kartkach papieru (na te same operacje w lukasie, np. zmiane adresu, maja
    gotowe opcje w kompach i trwa to nieporownanie szybciej - tylko sklada sie
    podpis).

    Obsluga e-pakietu w oddziale wygladala tak, ze najpierw pani twierdzila, ze
    mam to zalatwic przez internet, gdy jej mowilem, ze w oddziale - ona, ze
    przez telefon, gdy jej powtarzalem, ze dzwonilem i ze jednak tutaj - w koncu
    z laska zgadzala sie obsluzyc. Jesli operacja byla platna, dowiadywalem sie o
    tym na koniec, z czego tez glupie i smieszne sytuacje powstawaly ;)
    Troche taka rozmowa z obrazonymi ksiezniczkami z taniego butiku ;)

    Zaleta fortisa jest nizszy poziom formalizmu, wiec jest mozliwosc dogadania
    sie w kwestiach np. kredytu w koncie itp. /pewnie z braku formalizmu wynika
    tez ow bajzel, jaki doswiadczylem przy zamykaniu konta/.

    --
    <xml-sig>
    Adam