eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis Ideal - uznali reklamacjęRe: Fortis Ideal - uznali reklamację
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Markus Sprungk <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis Ideal - uznali reklamację
    Date: Thu, 22 Jun 2006 18:58:33 +0200
    Organization: Polska-Katowice
    Lines: 51
    Message-ID: <11k8bemhbr5fp$.11fn18kjry1fp$.dlg@40tude.net>
    References: <e6p690$k3e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bxi196.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1150995619 29085 83.18.242.196 (22 Jun 2006 17:00:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jun 2006 17:00:19 +0000 (UTC)
    X-Allegro: msprungk
    X-User: msprungk
    X-Swistak.pl: msprungk
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.41pl Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:388990
    [ ukryj nagłówki ]

    MarekM napisał(a):


    > Maila wysłałem 08.06. Dziś dostałem mailem odpowiedź:
    > - zestawienie za kwiecień zostało wysłane na mój adres, nie dotarło z
    > przyczyn niezależnych od banku,
    > - mimo to zwracają mi opłatę za nieterminową spłatę,
    > - wyciąg za kwiecień przesyłają w PDFie jako załącznik,
    > - przepraszają za zaistniałą sytuację, dołożą starań i wyrażają nadzieję ;-)
    >
    > Innymi słowy: warto wysłać reklamację, bank potraktował sprawę bardzo na
    > korzyść klienta.

    Tytułem wyjaśnienia. Dostałem dzisiaj mailem coś takiego

    Szanowny Panie,

    Pana reklamacja z dnia 07.06.2006 została pozytywnie rozpatrzona, odpowiedź
    na piśmie wysłano pocztą na adres:xxxxxxxxx dnia 19.06.2006r. W
    najbliższym czasie powinien ją Pan otrzymać.
    W załączeniu przesyłam kopię pisma.

    A w pismie mamy:

    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana pismo z dnia 07.06.2006r. uprzejmie informujemy, że
    miesięczne zestawienie transakcji na kartę Ideal za miesiąc kwiecień i maj
    2006 zostało wysłane na adres: xxxxxxxxxxxxxxxx. Biorąc jednak pod uwagę
    fakt, iż zestawienie nie dotarło do Pana na czas z przyczyn niezależnych od
    banku, opłata karna za nieterminową spłatę karty kredytowej została
    zwrócona.

    Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane zaistniałą
    sytuacją, jednocześnie pragniemy zapewnić Pana, iż dołożymy wszelkich
    starań, aby w przyszłości podobna sytuacja nie miała miejsca. Wyrażamy
    nadzieję, iż dalsza współpraca z Fortis Bank Polska S.A. będzie układała
    się pomyślnie i będzie dla Pana źródłem korzyści i satysfakcji.

    To mi się podoba :)






    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1