    From: <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis + linux - jak?
    Date: 30 Jul 2002 00:29:49 +0200

    > hmm, u mnie mozilla wyparla z uzycia IE6, bo jest _lepsza_ (bardziej
    > praktyczna w uzyciu) i nie zuzywa tylu zasobow/pamieci/itd.

    Zgadza się nie chciałam podważać użyteczności mozilli gdyż pod pod bardzo duzą
    ilością aspektów jest ona wydajniejsza co oznacza ze przy tej samej
    konfiguracji sprzetowej wymaga mniej zasobow i potrafi więcej niż jej
    konkurenci. :)

    > Do Netscape4 nie chce nawet probowac wracac, bo to dobre 3 lata wstecz i
    > szkoda taka przegladarka wypuszczac sie na jakiekolwiek "zaawansowane" sajty
    > ;)
    Nie za bardzo rozumiem w czym tak naprawde jest problem, w końcu jeżeli dla
    kogość NN pozwala uruchomić aplikację bankową na linuxie, a mozilla pozwala na
    wydajniejsze surfowanie po internecie, to chyba nie jest wystarczająco dobrym
    powodem narzekanie na fakt że jakies 10 mb dysku zajmuje NN, obie przeglądarki
    nie wymagają opłat licencyjnych, wiec nie widze żadnych (na grubszą mete)
    racjonalnych powodów do narzekania :)

    Pozdraiwam Celina