  • Data: 2002-07-30 09:38:31
    Temat: Re: Fortis + linux - jak?
    Od: rmrmg <i...@s...at.ure> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Jul 2002 11:08:59 +0200, Jacek Osiecki napisał takie cóś:

    > Znając podejście twardogłowych szefów bankowych informatyków, to choćby
    > zmiana miała być czysto kosmetyczna, i tak by tego nie tknęli - bo po
    > co? Dla 2% potencjalnych użytkowników? Ech... :-(
    eh debile i tyle

    > Opera w ogóle nie obsługuje podpisanych certyfikatów, więc nawet nie ma
    > co próbować. Konqueror? O nie, od KDE trzymam się jak najdalej. Zresztą
    > wątpię by mógł coś pomóc...
    > Ściągam właśnie netscape7 - wygląda na straszliwą kobyłę, ale może ona
    > coś pomoże? Ma nowe JRE - cóż, zobaczymy, jeszcze jakichś 50MB :-|
    no to powodzenia, a może (jeśli jest) nowszy plugin javy do mozilii pomoże

    > Od kiedy to 2.5%, min. 4 zł to bezprowizyjne? :-) Bo bankomatów PKO BP w
    > Krakowie jest tyle, co kot napłakał...
    ja we Wrocławiu widuje przede wszystkim bankomaty PKO BP SA
    > I do tego opłaty do konta - 9zł/miesiąc za prowadzenie konta + 2zł za
    > wyciągi...
    >
    > W dodatku te durne limity - jeśli mam ochotę wybrać nagle całą zawartość
    > konta, to nie po to mam kartę by się tłuc do banku...
    To chyba najbliższe idałowi było by inteligo (umnie na galeonie 1.2.5
    działa bez zadnych problemów)

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu