    From: j...@c...pl (Jacek Osiecki)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis + linux - jak?
    Date: Wed, 31 Jul 2002 11:59:00 +0000 (UTC)

    Dnia 31 Jul 2002 09:49:11 GMT, Grzegorz Podsiadło napisał(a):

    >Było kiedyś dawno temu. Pamiętaj że Planet potrzebuje dyskietki z
    >kluczami w stacji A do wysłania przelewu - linuxowy opis pod poniższym
    >linkiem.

    Ech - to nie to. Pliki już dawno są, tylko że kliknięcie w "zatwierdź" w
    ogóle wywala JS - na konsoli javascript widać, że nie mógł znaleźć jednej
    klasy Javy - nie mam teraz czasu na sprawdzanie o jaką klasę chodzi...

    >Mi pod win2k nie działa wysyłanie przelewów pod żadną Mozillą -

    No to pod linuxem tym bardziej nie będzie chodziło :-(
    Jak klikasz "zatwierdź" - to wpisz potem w URL javascript: - zobacz, czy nie
    masz komunikatów błędów typu ".... blablabla is not a function"

    >Powinno wystarczyć, na przyszłość polecam przeczesanie archiwum _przed_
    >zadaniem pytania. ;]

    Zajrzałem - zwróć uwagę, że podany przez Ciebie link prowadzi do dyskusji, w
    której uczestniczyłem - Ty zresztą też ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl