eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis - patałachy?Re: Fortis - patałachy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "janke" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis - patałachy?
    Date: Wed, 2 Nov 2005 23:53:58 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 59
    Message-ID: <dkbg28$fkm$1@news.onet.pl>
    References: <43691720$0$5423$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: c76-253.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1130972040 16022 62.21.76.253 (2 Nov 2005 22:54:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Nov 2005 22:54:00 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Sender: q/2NfXYoTD+/124mV62nA+F26yTCzUBz
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-Antivirus: avast! (VPS 0544-4, 2005-11-02), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:367994
    [ ukryj nagłówki ]

    > Juz drugi raz w ostatnim czasie fortis bank nie dotrzymuje terminu do
    > którego się zobowiązał

    nie brałem udziału w konkursie, bo dopiero co otworzyłem tam rachunek.

    ale mogę powiedzieć tyle o samym otwieraniu rku:

    1. dzwoni do mnie fortis, że nazajutrz w piątek w oddziale w poznaniu są
    gotowe do podpisania dokumenty.
    na sali czekałem około 40 minut., przy jednym petencie i jednym obsługującym
    w końcu ktoś przechylony nad kasjerką w okienku kasowym zapytał mnie, na co
    czekam w sposób daleki od uprzejmego.
    i tak czekałem nadal, bo nadal ten sam jeden pracownik obsługiwał.

    2. w końcu dostaję się przed oblicze pracownika obsługi
    szuka.
    okazuje się, że dokumentów nie ma.
    do wyboru mam podpisać in blanco lub przyjść w poniedziałek.

    3. w poniedziałek sytuacja z czekaniem podobna, podobnież ktoś przechylony
    nad kasjerką pyta na co czekam.
    są dokumenty gotowe, tzn. są wydrukowane wypełnione przeze mnie formularze
    ze strony www.
    podpisuję dokumety rachunku i karty visa electron.
    formularz, gdzie podawałem w internecie dane do wytłoczenia na karcie visa
    electron jest zgodny z moją dyspozycją z www: "imię przedrostek nazwisko".
    zleciłem: "imię przedrostek nazwisko" do wytłoczenia - tak dostałem do
    podpisania, tak przyjął pracownik.
    za 5 dni dostałem kartę, na której jest wytłoczone "imię nazwisko".
    przedrostek pominięto...

    3. umowy nie dostałem w oddziale, bo miały zostać podpisane za bank.
    wysłałem maila kiedy otrzymam umowę.
    ktoś maila nie doczytał, bo przychodzi niegrzeczna odpowiedź, że przecież
    dostał_em_ umowę w oddziale.
    do dziś jej nie mam.
    chyba, że jej surogatem jest certyfikat, bo na fakt jego
    posiadania/otrzymania położony był nacisk w mailu.

    4. dostałem za to dyskietkę z certyfikatem, której ktoś zapomniał wpisać mój
    id do www pl@net.
    dzwonię do centrali, weryfikowanie, w końcy wiem, jakie mam id.
    następnego dnia ktoś się obudził w banku i dzwonił do mnie, by mi podac mój
    id do pl@net ekonta ;)

    4. mail z pytaniem o opłaty - wysyłany dwukrotnie. na pierwszy nie
    otrzymałem odpowiedzi nigdy.

    5. i niesmak: rachunek otwarty i aktywny od 24 dnia miesiąca - opłata
    pobierana jest 26 każdego miesiąca za mijający miesiąc.
    pobrano 7 zł za _dwa_ dni czynnego rachunku w miesiącu.
    słono.
    i niesmacznie, bo przy zamykaniu wg toip liczą proporcjonalnie do liczby dni
    korzystania z rachunku.

    oby tak _nie_ dalej

    janke

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1