  • Data: 2006-03-19 07:35:37
    Temat: Re: Fortis podrożał?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK"

    > Czy w epakiecie sa dostepne wszystkie takie produkty jak w
    > silver/gold?

    rozumiem, ze te produkty o ktore pytasz to karty visa charge
    ta karta Gold ktora zwalnia z oplat za bankomaty to charge i dają ją w
    pakiecie srebrnym i oczywiscie zlotym.
    w e-pakiecie teoretycznie ta karte tez mieli dawac, ale o ile wiem
    nikomu nie dali
    a teraz nawet juz nikomu nie jest potrzebna - Amra ją kiedys chcial
    ale juz ma inne :-)

    Teraz F. daje karte kredytową VClassic (taka czarna) i VGold
    - te karty dostaniesz i bez rachunku w F.
    Oprócz KK opisanej na stronach Fortisa pojawila sie jeszcze prostsza
    KK
    latwiej wydawana - http://www.idealnakarta.pl/
    i dlatego charge jest juz w e-pakiecie zupelnie zbedna
    *** blad ***