    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis - regulamin kart płatniczych
    Date: Wed, 9 Nov 2005 17:52:35 +0100

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dkr51b$fji$1@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2005-11-08 22:20, osobnik podający się za rsa127, śmiał stwierdzić,
    > iż:
    >
    > To gdzie to jest podane?:)

    A musi? Moim zdaniem nie.

    > A taka tabela jest dostępna gdzieś?

    Czy całą tabelę dostaniesz to nie wiem. Ale przez telefon i przez
    funkcjonalność poczty w ich systemie Planet odpowiadają jaki jest (był) kurs
    danej waluty w danym dniu.

    > Genialne. Chciałem sobie założyć e-pakiet. Zdaje się, że odpuszczę, zbyt
    > dużo tajemnic. Z nudów napiszę do ZBP :)

    > Czyli bezprowizyjne bankomaty za granicą, to w pewien sposób lipa?

    W pewien sposób tak. Opłaca się tylko do równowartości ok. 150-200 PLN. Poza
    tym płatności bezgotówkowe są w ten sposób super nieatrakcyjne.