  • Data: 2006-05-17 08:50:25
    Temat: Re: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski rzucił na grupę taką wypowiedź:
    > Oni mieli (mają?) problem z Javą suna w wersji wyższej,
    > niż 1.4.2 (kobieta na dezinfolinii twierdziła, że moja
    > 1.5.0 jest "za nowa"). M

    To racja. Do ich systemu Pl@net zalogowałem się dopiero po
    usunięciu update Javy. Akceptowana jest wersja 1.4.2_7 i
    niższe. Używam Opery na XP.

    --
    pozdrawiam
    J.R.

    "Nie mam problemu z piciem. Bez problemu piję, upijam się
    i walam po podłodze." [R. Williams]
    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - [Nie wiem kto
    wymyślił].