eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFortis - trwa sprawdzanie systemuRe: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
  • Data: 2006-05-19 08:38:49
    Temat: Re: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > W ing mogę obejrzeć sobie stan konta, historię, natomiast nie mogę
    > dokonać żadnych operacji. Przy próbie wykonania przelewu pojawia się
    > komunikat: "Twoja przeglądarka nie obsługuje komponentu (appletu)
    > Java" (obsługuje).

    Prawdopodobnie coś jest nie tak z konfiguracją Twojej przeglądarki/JRE.
    U mnie działa.

    > W pekao działa (całkiem przyzwoicie) wszystko poza drukowaniem
    > potwierdzeń przelewów.

    Fakt, po wybraniu "Drukuj" pojawia się komunikat o konieczności
    zainstalowania Acrobat Reader'a (jest zainstalowany). Jednak wystarczy
    kliknąć w "Otwórz dokument w formacie PDF" - otwiera się plik i już
    można sobie go wydrukować.

    Jednak jest to niezależne od systemu: pod Windowsem w Firefox 1.5.0.3 i
    z zainstalowanym Acrobat Readerem (również jako plugin) mam DOKŁADNIE
    takie samo zachowanie. Nie jest to jakaś duża uciążliwość IMVHO.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1