    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fortis - trwa sprawdzanie systemu
    Date: Fri, 19 May 2006 10:38:49 +0200

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > W ing mogę obejrzeć sobie stan konta, historię, natomiast nie mogę
    > dokonać żadnych operacji. Przy próbie wykonania przelewu pojawia się
    > komunikat: "Twoja przeglądarka nie obsługuje komponentu (appletu)
    > Java" (obsługuje).

    Prawdopodobnie coś jest nie tak z konfiguracją Twojej przeglądarki/JRE.
    U mnie działa.

    > W pekao działa (całkiem przyzwoicie) wszystko poza drukowaniem
    > potwierdzeń przelewów.

    Fakt, po wybraniu "Drukuj" pojawia się komunikat o konieczności
    zainstalowania Acrobat Reader'a (jest zainstalowany). Jednak wystarczy
    kliknąć w "Otwórz dokument w formacie PDF" - otwiera się plik i już
    można sobie go wydrukować.

    Jednak jest to niezależne od systemu: pod Windowsem w Firefox 1.5.0.3 i
    z zainstalowanym Acrobat Readerem (również jako plugin) mam DOKŁADNIE
    takie samo zachowanie. Nie jest to jakaś duża uciążliwość IMVHO.

    Marek