  • Data: 2008-02-22 17:47:54
    Temat: Re: Forum pracownikow PKO BP - ciekawe
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

    666 (j...@w...eu) wrote in news:fpms73$401$1@news.wp.pl:
    > Ciąg dalszy rzuca klienta na kolana:
    > -----

    Hmmm... A jak mieliby Ci dać? Na CD? Na USB-drive? Czy Ty sobie zdajesz
    sprawę, ile kosztuje przeszkolenie pracowników w zakresie nagrywania płytek?
    ;)

    A tak swoją drogą - naprawdę nie widzę, po co komuś miałyby być potrzebne
    historyczne wyciągi w formie elektronicznej. Jeśli jednak były Ci one
    potrzebne, to rozumiem że masz je wszystkie zarchiwizowane, więc o co ten
    dym? Czy jak konto miałeś w ZORBIE, to regularnie wpadałeś do Banku po
    wyciągi na CD? ;)

    Ja wiem, że to niedogodne itd. itp. Ale gdzieś trzeba postawić granicę. Ten
    Bank naprawdę wykonuje miliony operacji dziennie, a przenoszenie całości
    danych do nowego systemu zwiększyłoby wolumen danych o ładnych parę razy. Za
    to teraz dostajesz możliwość oglądania dowolnych operacji, nie tylko do roku
    wstecz. Zresztą - chyba byłeś informowany o tym "ficzerze" konwersji
    oddziału :)

    Pozdrawiam.

    G.

    --