    From: "GM" <g...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Frajer ze mnie cd (mBank)
    Date: Thu, 30 Mar 2006 11:41:03 +0200

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e0efig$7l5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Krotko mowiac : jak ktos chce konto stosunkowo szybk zalozyc - to
    > zdecydowanie nie w mBanku !! W kazdym innym zrobi sie to w jeden dzien.

    Az smutno czytac :)

    Ja zalozylem w mB konto juz dawno dawno temu WLASNIE z powodu braku
    oddzialow !! W pekaosa zawsze mnie odsylali do oddzialu w jakiejkolwiek
    sprawie przekraczajacej wyplate a 300 km to mi sie nie usmiachalo. Lepszy
    byl tylko lukas - az miesac tam wytrzymalem - tez kazali mi jezdzic do
    oddzialu - bo w bankomacie moglem odebrac wyplate "dnia nastepnego" po tym
    jak juz byla na koncie yyyh. Ale coz - mnie sie nie spieszyło ale okres 14
    dniowy w przypadku zalozenia konta, KK czy odnawialnego nigdy nie zostal
    przekroczony.

    Swoją drogą mało rozumiem jak można mieć konto w pekaosa, bph oraz lukasie
    (te tylko znam organoleptycznie - a wiec spory subiektywizm) hehehe

    Pozdrawiam !
    GM