    Subject: Re: Frankowicze
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <s...@p...org>
    <608eaf15$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <d...@g...com>
    <s...@p...org>
    <c...@g...com>
    <s...@p...org>
    <a...@g...com>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Mon, 3 May 2021 15:52:33 +0200

    W dniu poniedziałek-03-maja-2021 o 15:14, Krzysztof Halasa pisze:
    > Z tym że jeśli ktoś już się tak z bankiem umówił, to była to jego
    > decyzja, prawo ani np. inny sąd nie powinien w to ingerować.

    I masz świętą rację.

    Ale żyjesz w państwie "opiekuńczym" gdzie prawo jest pisane przez
    socjalistów za pomocą bandy prawniczej którzy są albo IDIOTAMI albo
    piszą tak SPECJALNIE.

    Skutek taki jak widać.

    Mnie cały czas szokuje że wielu inteligentnych, wykształconych,
    oczytanych ludzi nie widzi związku między tym na kogo głosują a w tym
    przypadku wyrokami sądów.

    A może mają to tylko w dupie do czasu kiedy się wyrok nie spodoba ;-)