eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
  • Data: 2015-09-18 09:35:32
    Temat: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Od: totus <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A. Filip wrote:

    > Bank nie proponował innej opcji => IMHO bank nie proponował _kredytu_.

    Nic nie rozumiesz. Bank zaproponował to co mu najbardziej odpowiadało.
    Możesz to nazywać jak chcesz. Kredyt. Niewolnictwo. Instrument finansowy.
    Jak chcesz. A Ty co na to? Dlaczego się zgodziłeś? Łykałeś jak pelikan.
    Dlaczego? Bo politycy odzwyczaili Cie od myślenia i samodzielności.
    Oczekujesz, że ktoś w W-wie zrobi ustawę i znów będziesz zdrowy, piękny,
    bogaty i szczęśliwy. W głowie Ci się nie mieści, że bank nie stworzył umowy
    niekorzystnej dla banku a korzystnej dla Ciebie.

    Co Ci przeszkadzało, po przeczytaniu zaproponowanej przez bank umowy,
    zaproponować własną wersję lub odpowiadające Ci korekty? Co Cie od tego
    powstrzymało?

    Nie chcesz wolności i odpowiedzialności. Wolisz jak politycy myślą za Cibie
    i za Ciebie dbają o Twoje "dobro". Ty tylko narzekasz, że Cię okradli i źle
    działają banki czy służba zdrowia. Lubisz być hodowany. I wolno Ci. Tylko
    mnie do tego nie mieszaj. Ja nie chcę za to płacić.