eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
  • Data: 2021-11-09 13:18:36
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu poniedziałek-08-listopada-2021 o 21:33, J.F. pisze:

    >Weź mnie nie rozśmieszaj. Tsue nie powiedział że się należy.
    >NIE KŁAM

    Wydawalo mi sie, ze czytalem, ze potwierdzil, ze sie nalezy.
    Moze w jakiejs innej sprawie to bylo.

    Bo google znajduje pytania, a nie odpowiedzi :-)

    https://www.prawo.pl/prawo/wynagrodzenie-za-korzysta
    nie-z-kredytu-gdy-umowa-niewazna,510080.html
    https://rf.gov.pl/2021/06/10/wniosek-rzecznika-finan
    sowego-o-pytanie-prejudycjalne-dot-wynagrodzenia-za-
    korzystanie-z-kapitalu/

    czerwiec 2021, sierpien ... moze juz czas na odpowiedz ..

    >Na takiej samej zasadzie można żądać zadośćuczynienie za nieprawnie
    >przetrzymywane wpłacone raty.

    dobry strzal, tylko banki zwyczajowo naliczaja odsetki od kwoty
    pozostalego kredytu,
    wiec to uwzgledniaja.

    Ale tu bylyby inne stopy, to moze wyjsc inaczej.

    Nie brnij dalej ;-)

    >"Unijna dyrektywa ma chronić konsumentów
    >- Celem dyrektywy 93/13 jest powstrzymanie przedsiębiorców przed
    >stosowaniem nieuczciwych postanowień w umowach z konsumentami - mówi
    >Marcin Szymański, adwokat i partner w kancelarii Drzewiecki Tomaszek.

    Dobrze mowi, ale to nie sedzia, nie SSN, i nie sedzia TSUE :-)

    >https://www.prawo.pl/biznes/raiffeisen-bank-pozywa-
    dziubakow-po-uniewaznieniu-ich-umowy-o,506358.html

    >I najważniejsze:
    >https://zyciebezkredytu.pl/odszkodowanie-za-kredyt-
    we-frankach/

    ale czy autor jest choc SSN, zeby jego slowa mialy jakąs moc prawną ?
    :-P

    Na razie jest inna ciekawostka
    https://rf.gov.pl/2021/06/10/tsue-publikuje-wyrok-do
    t-przedawnienia/

    "W czwartek Trybunał Sprawiedliwości wydał wyroki w sprawie C-609/19
    oraz w sprawach połączonych od C-776/19 do C-782/19 BNP Paribas
    Personal Finance SA. Trybunał wypowiedział się m.in. w kwestii
    przedawnienia roszczeń konsumenta.

    Zgodnie z wyrokiem wobec konsumenta, który zawarł umowę kredytu
    denominowanego w walucie obcej i nie ma wiedzy w zakresie nieuczciwego
    charakteru warunku zawartego w umowie kredytu,
    nie może obowiązywać jakikolwiek termin przedawnienia w odniesieniu do
    zwrotu kwot zapłaconych na podstawie tego warunku."

    J.