    From: "McMac" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fraud na KK w internecie
    Date: Wed, 2 Dec 2009 14:56:42 +0100

    Witam.
    Jak się okazało, arbiter bankowy zadziałał w moim przypadku całkiem
    sprawnie.
    Sprawę rozpatrzył w miesiąc.
    I oczywiście oddalił moje roszczenie.

    Okazuje się, że bank miał prawo mnie obciążyć za transakcje nie przeze mnie
    dokonane i zrobił to zgodnie z regulaminem i prawem.
    Bank w uzasadnieniu wyjaśnił, że dołożył wszelkich starań w celu wykrycia
    sprawcy fraudu, ale skoro policja nie wykryła sprawcy, to nie ma innego
    wyjścia. O jakimś charge-backu nie było żadnej wzmianki. Widocznie w HSBC
    nie znają tego pojęcia, albo nie stosują tego mechanizmu.

    Tak że ze swojej strony ostrzegam przed dokonywaniem transakcji
    internetowych (przynajmniej KK tego banku), oraz przygotowuję się już do
    zamknięcia tej karty. Case closed.

    --
    Maciek