eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFraud na KK w internecieRe: Fraud na KK w internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fraud na KK w internecie
    Date: Thu, 3 Dec 2009 00:31:51 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <hf6tde$llm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h9qh0q$amq$1@inews.gazeta.pl> <ha4e26$13t$1@inews.gazeta.pl>
    <hf5rn3$fju$1@inews.gazeta.pl> <hf6dj0$p5q$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hf6p5i$6ic$1@inews.gazeta.pl> <hf6tjk$47g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-169-230.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1259796718 22198 77.115.169.230 (2 Dec 2009 23:31:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Dec 2009 23:31:58 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: macka
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:511066
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:hf6tjk$47g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dnia Wed, 02 Dec 2009 23:19:30 +0100, Slawek napisał(a):
    >
    >> ale wlasnie tak jest - chargeback w przypadku gdy zostanie udowodniona
    >> kradziez nie z winy klienta. nie moga Cie obciazyc czyms co nie zrobiles.
    >
    > Jakie "tak jest", jeśli właśnie arbiter bankowy orzekł, ze klient ma
    > pokryć koszty fraudu popełnionego bez żadnej winy klienta?
    >

    W ogole to jakis glupi pomysl zeby chodzic do Arbitra Bankowego.
    1/ jest on oplacany przez banki
    2/ juz od wielu miesiecy banki ignoruja niekorzystne dla siebie
    rozstrzygniecia
    Co za tym idzie Arbitra nie mozna uznac za zupelnie obiektywna osobe. Nelezy
    tez pamietac, ze interesuje go tylko umowa i regulaminy. Jesli postepowanie
    banku jest zgodne z umowa to staje po stronie banku. Jesli regulamin/umowa
    jest niekorzystny dla klienta to raczej nalezy uderzac do UOKiK. Kolega do
    swojej straty moze dolozyc kolejne 50pln ;).

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1