    From: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Fundusze Arki - termin umożenia jednostek i nie tylko.
    Date: Mon, 13 Sep 2004 18:56:34 +0200

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:ci4ivq$5ds$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-13 18:39, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    > następuje:

    > 1-mo: kupowałem normalnie, w sieci, a potem normalnie, jak zwykle
    > otrzymałem potwierdzenie pocztą
    > 2-do: yayco wymawia się jajko
    i nic nie zaplaciles? Dziwne, na wydruku ktory ci przyslali nie ma tego ze
    zaplaciles, bo masz wloczone w jednostki, zobacz brutto netto ceny
    jednostki, wez np parkiet i przed ostatnia strona (albo pare stron
    wczesniej) i zobacz ceny jednostek, albo na jakies stronie z netto i brutto
    cenami.
    OPLATY SA NIE MA MOZLIWOSCI ZEBYS NIE ZAPLACIL DLA TEGO ZE PRZEZ mBANK
    KUPOWALES.
    CZyli wedlug ciebie ja sie myle, to dobrze na korzysc twoja zaoszczedziles
    pare zloty (100-300zł) mozesz je wydac na co ci sie podoba, jeste do przodu.